Wednesday 20 March 2013

Aldo shoes

Heheeee I received my shoes from Aldo!

I love them! They both are actually really comfy and the size is perfect! I'm always so excited about new shoes... Anyway probably you're not too intrested of me telling how much I love them, so I'll just show you how they look instead.

Hehee vihdoinkin sain mun Aldon kengät postissa!

Ne on ihan mahdit ja tosi mukavat, kokokin on täydellinen. Oon aina niin innoissani kun saan uuden kenkä parin... Tosin en usko, että teitä kiinostaa mun hypetys niin paljon eli näytämpä suoraan miltä mun viimeisimmät hankinnot näyttää.

First pair are these cute peep toe shoes. I actually hate peep toes but I fell in love the design of these so I forgot about the stupid toes. They're perfect aren't they? And yes I know, studs are gone but I couldn't resist these beauties haha.

Ekana on nämä söpöt peep toe korot. Oikestaan vihaan kenkiä missä on peep toe, mutta näissä rakastuin tähän nilkkaremmi viritykseen jotenka unohdin koko varvas seikan. Täydelliset eikö vaan? Ja juu tiedän, että niitit on vanha juttu, mutta näiden kohdalla en voinut vastustaa.



Second I got these wedge styled heels. Reason I like these so much is because they're quite special looking with the design of the heel. You wont even notice the "plastic" unless you look close so on the first look they look like the  platform is just really kool shaped.

Toisena hankkisin nämä wedge tyyliset kiiltonahkaiset korkkarit.. Näihin rakastuin niiden erikoisen designin takia, läpinäkyvä "muovi" korossa ei oikeestaan näy paitsi läheltä katsottuna, eli kauempaa näyttää siltä, että plattari olisi vaan erikoisen mallinen.

Both of my new babies are good for shopping or going out, exactly what I looked for! Now, let me go and walk around my flat with them for the rest of the day! Cu!

Molemmat näistä on super mukavat kävellä ja sopii shoppailu reissulle tai ulos lähtemiseen... Eli siis nä on just ne mitä oon hakenut. Nyt ajattelin vaan kävellä nä vuorettelen jalassa ympäri kämppää loppu päivän ajan, joten nähdään!

xx Leena

2 comments: