Sunday 10 February 2013

Ready for holiday

Tomorrow! Tomorrow! 10 o'clock in the morning I'm flying to Finland!

I'm having nine days off and I'm going to enjoy it by flying home, to see all my friends and family. Before holidays you've to pack tho... I'm probably the worst packer ever, even for couple days I'm always carrying my whole life with me. I just never can't decide what to take!

Anyway this is my mission for today, pack up for nine days. Maximal 15kg as I've to leave space for shopping. Hmmm. Wish me luck that I'm still going to have time for some sleep! Cu in Finland!

Huomenna! Kymmeneltä aamulla lennän Suomeen!

Oon saanut yhdeksän päivää vapaata ja aion myös nauttia siitä, tarkoitus on nähdä kaikka vanhoja kavereita ja viettää aikaa perheen kanssa. Ennen lomaa pitäisi tosin pakata... Oon varmaan maailman surkein pakkaaja, jopa parin päivän reissulle pitää raahata koko elämä mukaan. En vaan ikinä pysty päättämään mitä ottaa ja mitä jättää?

Joka tapauksessa, tässä olisi tämän päivän urakka, pakata yhdeksäksi päiväksi. Maximi on 15kg ainahan pitää jättää tilaa myös shoppailulle. Hmmm. Toivotaan, että pääsen vielä nukkumaankin! Nähdään Suomessa!

xx Leena

No comments:

Post a Comment