Thursday 23 May 2013

Packing disaster.

Tomorrow I'm flying to Finland at 10.20 am. My plan was to sleep by now but sadly I haven't even packed yet.

Well, it's coming to midnight so I actually just randomly picked stuff and threw them to my luggage. Till now I would say that I'm probably the worst packer ever, I just can't decide what to take and what to leave. My biggest problem are always the shoes, I just want to take them all, hehe, same thing with bags... And why jewellery must be so heavy?

Well, I think I should be packing right now instead of writing here... Please wish me luck that I'm not going to kiss my flight this time!

Huomen aamulla 10.20 lennän Suomeen. Tarkoituksena oli olla nukkumassa jo tähän aikaan, mutta tähän mennessä en ole vielä saanut edes pakatuksi.

Joka tapauksessa, keskiyö lähestyy ja oon lähinnä vaan heittänyt sita sun tätä vaatetta matkalaukkuun. Edelleenkin väittäisin, että oon varmaan maailman huonoin pakkaaja, en vaan osaa päättää mitä ottaa ja mitä jättää. Isoimpia ongelmia on kengät, haluan vaan ottaa ne kaikki. Samoin laukut... Ja miksi korujen pitää olla niin painavia?

Nohh, luulen, että tälläkin hetkellä mun pitäisi pakata eikä kirjoitella täällä... Olkaa niin ihania ja toivottakaa mulle onnea, etten tällä kertaa myöhästy lennolta!

xx Leena

2 comments:

  1. Hahh mulla on sama ihan joka kerta!! :D Kenkiä on enemmän kun reissun päiviä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, Ja muutenki aina se tavara määrä on jotenkin enemmän kuin pitäis... vaikeaa

      Delete