Friday 6 September 2013

Ama La Vida.

As I told you on my last post I got my new tattoo done today!

So I got spanish words "Ama La Vida" (Love life) tattooed on my arm, this is to describe my last two years and especially the last few months in London. I'm totally in love with my new tattoo and the big meaning of it to me.

I would love to mention that Antony in Evil From The Needle is great script tattooist, and the job was done quick and gently!

So what do you think?

Kuten viime postauksessa mainitsinkin, niin kävin tänään ottamassa uuden tatuoinnin!

Elikkäs, otin käsivarteen sanat "Ama La Vida" (Love life), tämä kuvaa mun kahta vuotta Lontoossa, ja varsinkin muutamaa viime kuukautta. Oon täysin rakastunut tähän uuteen tatuointiini ja sen merkitykseen mulle.

Haluaisin myös mainita, että Antony Evil From The Needlessä on loistava tekstien tatuoija, työ hoitui nopeasti ja hellästi, sekä tulos on mahtava!
Ps. At last I started packing and separating my stuff! Lots of clothes going for charity and lots of stuff given/sold to my friends. Teehee!

Ps. Viimeinkin oon aloittanut pakkaamisen sekä tavaroiden lajittelun! Paljon vaatteita mennyt hyväntekeväisyyteen ja tavaraa annettu/myyty kavereille. Hihii!

xx Leena

2 comments:

  1. Nonii sainpas luettua! :D Tervetuloa Suomeen taas jee jee! Mut vaihdetaan toki lisää kuulumisia sit lauantaina! Fooking forward to it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sounds good ja kiitos! Pian taas aletaan ressaamaan uutta muuttoa!

      Delete