Thursday 29 August 2013

Week update.

I have actually started to think about my moving, can't believe I got only two weeks left in London!  I've been going out so much with all my friends to forget the fact that I will not see them for a long while. Anyway I'm still looking forward for all the new experiences!

Anyway, here's my past week!

Oon vihdoin alkanut miettimään edessä olevaa muuttoa. On vaikea uskoa, että muutan pois Lontoosta jo parin viikon päästä! Oon käynyt paljon ulkona ihan vaan nauttiakseni loppuajasta täällä, sekä tietty nähdäkseni mahdollisimman monia kavereita. Vaikka mulla tulee olemaan kova ikävä Lontoota niin odotan innolla kaikkia uusia kokemuksia!

Anyway, tässä olisi mun viime viikko lyhyesti.

Last Saturday I went to my friends birthday party. It was great to join this houseparty, we drank and danced a lot, thanks guys!

Viime lauantaina menin kaverin synttärijuhliin. Oli ihana päästä taas koti bileisiin, ja kyllä, joimme ja tanssimme koko yön. Mahtavaa, kiitos!
Sunday I went to National gallery. I enjoyed that day a lot as I got lots of new inspiration for drawing! Sadly you're not allowed to take pictures in there so here some street act in Trafalgar square haha.

Sunnuntaina menin Natonal galleryyn. Oli ihana katsella sitä taiteen paljoutta ja saada uutta inspiraatiota piirtämiseen. Ikävä kyllä siellä ei saa kuvata, joten tässä olisi katu esiintyjä Trafalgar squarella haha.
Tuesday I ment to have this girls night in with my friend but we ended up walking to Dalston for a night out. Was much fun even it was quiet.

Tiistaina oli tarkoitus viettää tyttöjen ilta kotona, mutta päädyttiin kuitenkin kävelemään Dalstoniin. Oli hauska kierrellä uusia paikkoja vaikka olin hiljaista.
I cooked us big meal with BBQ chicken and rice. Yumm.
@The Nest
@The Alibi
Today I'm having my day off and saw one of my friends again with her daughter. We had a little walk in the park and ate nice meal in Venedi. Now I'm so full and ready to get sleep after shower. I can't wait for the weekend as I'm having my leaving party pt 1 and 2. Hehe gonna be amazing!

Tänään mulla on vapaapäivä ja se tuli vietettyä kaverin ja hänen tyttörensä kanssa. Käytiin puistossa kävelyllä ja syötiin herkullinen ateria Venedissa. Nyt oo liian täynnä ja valmis nukkumaan suihkun jälkeen. Odotan innolla viikonloppua, sillä pidetään osat 1 ja 2 mun läksiäis juhlista. Hehe tulee olemaan hauskaa!

Cu guys, Enjoy the rest of your day!

Hyvää päivän jatkoa, nähdään taas! 

No comments:

Post a Comment